Atjooo..!!

Godkväll. Här är det en förkyld Maria som sitter och skriver vid sin bärbara dator, jag som trodde att jag skulle klara mig med bara halsont som jag hade för nån helg sedan, men nej då. I torsdags vaknade man upp med ömmande hals och huvud och igår bröt det ut. Så nu sitter man här och snorar. Det var ett bra tag sedan jag var förkyld, så det var väl dags för det nu då.

Imorse vaknade man utvilad kl 7:30, utanför vårat fönster var det gråmulet väder men redan 5 plusgrader. Härligt. Vid 12 tiden åkte jag och Klara iväg och åt lunch på ett rätt så nyöppnat cafè här, mumsade i oss jättegoda foccacia med kyckling, avokado, mozzarella och soltorkade tomater. Smakade gudomligt gott. Efter den goda lunchen begav vi oss vidare till affären Ekmans som idag hade tea time och 10 % i hela butiken. Det bjöds på olika sorters te som dom säljer där och även nybakade cupcakes i ett antal olika smaker. Det enda jag köpte var doftkulor till min nya dammsugare, var inte i behov av något annat. Utan gick mest och kikade runt bara.

Har precis kommit in efter en kort kvällspromenad med Freja, blåsigt och 9 plusgrader. Känns att våren är i luften. Ska nu bädda ner mig i soffan, ta en alvedon och koka en kopp te och vänta på att körslaget ska börja och sedan titta på en film innan man kryper ner i den renbäddade sängen och hoppas på att förkylningen är bättre imorgon!

Kram på er ♥



Kommentarer
Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

God kväll fina du! Du får krya på dig! Flytvästen är köpt på hundskafferiet.se :) Kramkram

2011-04-02 @ 22:03:23
URL: http://elingabriella.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0