Vårkänslor!

Godmiddag! Eller är det fortfarande godförmiddag fast klockan visar över 12?! Har inte riktigt koll på det där jag :) Säger då bara det, jag älskar våren! Har bjudits på riktigt soligt och varmt väder dessa dagar, och ska man tro vädergubbarna på tv:n så kommer detta fina väder att hålla i sig resten av denna vecka och det passar ju alldeles utmärkt då påsken närmar sig. Vad har Ni för planer denna påskhelg? Själv går man i skolan på skärtorsdagen mellan 8:30-14, sen på långfredagen åker jag upp till stugan över dagen och sedan så kommer äntligen min vän Lotta, hennes kille Simon och lilla vovven Ebba hem i påsk, ska bli så kul att träffas igen. Var ett tag sedan sist nu. Alltid lika trevligt att umgås med dig min goa vän. Vi har planerat in matlagning, promenad och fika.

Man blir så himla glad av våren, att all snö är borta, man slipper tjocka vinterjackor och klumpiga skor. Solen värmer och fåglarna kvittrar, är det inte underbart så säg! Idag är det tvätta och promenad som står på mitt schema. Sitter just ni vid köksbordet och dricker en kopp kaffe i väntan på att den sista maskinen med tvätt ska bli klar. Sen får det bli en promenad med Freja i skogen, där kan man verkligen koppla av och bara vara...!

Önskar er alla en riktigt trevlig tisdag. Kram.



Någon som inte vill vara med på bild :) Min lilla gumma.



Kommentarer
Lotta

Det låter väldigt bra att vädret verkar hålla sig över påsk också, underbart isåfall! :)



Hehe nemen du är sååå go, snäll och underbar Maria! Vilken vän! Ska bli så jäkla rolgit att träffas och umgås :-D



Hoppas ni har en fortsatt trevlig tisdag så far vi förhoppningsvis upp till byn imorgon eftermiddag :)



Kraaam, kram

2011-04-19 @ 18:01:09
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Förlåt, nu såg jag din kommentar :)



Vad kul och gott att laga mat! hm vad svårt, men kyckling kanske? Det lät gott :) Vad spännande hihi.



2011-04-19 @ 20:00:19
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Natalie

Jättesöt hund du har ;D

Jag pluggar också till undersköterska ;P HAHA.

2011-04-22 @ 10:31:32
URL: http://hnv.blogg.se/
emma

underbart vackra freja

så söt så

2011-05-04 @ 19:37:22
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0