Solskens dagar

Godmorgon! Här vaknade man upp till solsken från en klarblå himmel, sommaren är underbar. Har hunnit med en kortare morgonpromenad och frukost.

Vilken värme vi haft nu i några dagar. I tisdags efter jobbet följde vi med Klara och hennes hund och badade. Freja simmade och badade som en tok, sprang där i vattnet och mådde väldigt bra. Ett svalkande dopp var uppskattat av både matte och hund!

Igår var det nästan för varmt, satt ute i solen och läste en stund innan jag begav mig till jobbet. Å fy tusan vad varmt det var och jobba, luften stod helt stilla! Duschen var väldigt efterlängtad igår kväll då man kom hem, kändes så skönt att få duscha och sedan krypa ner i en renbäddad säng, somnade på engång.

Nu har jag inte tid och sitta här längre, ska sätta mig ute i solstolen och läsa innan jobbet kallar igen. Men sen så är jag ledig i 3 dagar. Hoppas ni alla har en lika fin sommardag som vi har här i Hälsingland. Ut i solen och få i er D-vitamin!

Tjohopp tjohej, livet är bara för underbart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0