Juldagen

Ja då var det juldagen och snart är denna julhelg förbi. Svisch säger det så är det nytt år. Hade en jättemysig julafton med min underbara familj igår. Skrattade, åt gott och fick fina julklappar. Bla en ny bok, en deckare såklart. Kom hem runt 21 tiden, myste med min underbara älskling i soffan och tittade på sällskapsresan. Idag har jag jobbat. Kom hem strax efter kl 22. Och utanför mitt fönster bjuds det inte på nått trevligt julväder. Det är 7 plusgrader och regn. Stor suck!! Nu försvinner all den fina snön som kom. Hoppas på snöväder snart igen. Nä nu ska jag sova, vila så min förkylning går över. Imorgon blir det en lugn dag, mys med älsklingen hela dagen lång :-) Godnatt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0