Mellandagsrea


Godkväll i stugorna. Ja då var detta års julfirande och julhelg förbi och nu blickar vi framåt mot nyårsafton och att få skåla in det nya året. Tänk att vi snart välkomnar år 2012. Idag trotsade jag min förkylning och åkte ner på mellandagsrea. Fyndade på Åhléns, där det blev nagellack, foundation, badskum som doftar kanel och vanilj och en ny almanacka. På team sportia köpte jag en mini ryggsäck av märket Puma och på bokhandeln blev det en pocketbok, deckare såklart. Johan Theorins tredje bok, har läst dom 2 första och tyckte dom var jättebra. Sen så har älsklingen varit här ikväll och myst, älskar dig så mycket Fredrik <3 Nu har jag tänt ljus, värmt en kopp med julte som har smaken saffran, granatäpple och apelsin. Ska titta på filmen 27 dresses. Imorgon går vi till Fredrik och spendera några dagar där. På fredagkväll och dag på nyårsafton väntas jobb, sen firar jag in det nya året med Fredrik och hans gulliga barn. Lycklig, ja det är jag verkligen <3


Kommentarer
Sofie

Fina fynd du gjort! Alltid kul att hitta saker på mellandagsrea.



Muggen (har totalt åtta stycken) hittade jag på en secondhandbutik utanför stan. Undersidan är märkt Indiska men jag kan gissa att det är några år sedan de ursprungligen köptes därifrån :-)



Vad härligt att du känner dig så lycklig! En sådan känsla ska man bevara :-)



Kram på dig!

2011-12-29 @ 18:25:24
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0