Snökaos och fredagsmys!

Godkväll på er. Fredag och helg, visst är det härligt! Denna fredag vaknade man upp till ett snökaos, med kraftiga vindar, snöyra och kraftigt snöfall. Har då aldrig varit med om något liknande väder, och vad snö det fallit under natten. På trottoarerna var det snö enda upp till knäna. Bussen imorse var 30 min försenad, vi skulle varit framme 7:30. Helt enkelt snökaos. Men nu så är det över och det är istället -15 och stjärnklart.

Idag har vi redovisat om mag och tarmsjukdomarna och även pratat mer om olika frakturer och sedan lärt oss gipsa. Nu sitter man här nyduschad i soffan, mätt i magen efter kvällens middag som bestod av lax och rotsaker i ugn med kall sås till, smakade väldigt gott. Det är dags nu för fredagsmys i min nystädade lägenhet med massor av tända ljus, ett glas rödvin, ost och kex och såklart lets dance!

Trevlig helg önskar jag er alla ♥



I mitt kök.





Denna fina orkide pryder mitt köksbord. En utav mina favoritblommor.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0