Sista dagen på lovet

Hej på er! Ja då var det onsdag och sista dagen på jullovet för min del. Imorgon drar allvaret igång igen, sista terminen sen så är man färdigutbildad undersköterska till sommaren, UNDERBART! Har sagt det för och säger det igen, det ska bli så kul att börja skolan igen och komma tillbaks till vanliga vardagsrutiner efter denna ledighet, som dock varit behövlig. Nu har man laddat batterierna för sista terminen, så nu kör vi!

Imorgon kommer vi börja med kursen sjukvård, som är slut vecka 9. Denna kurs har jag sett framemot väldigt mycket, spännande. Imorse hade jag tänkt att åka och träna, men det blev ändrade planer så jag och Freja tog en långpromenad istl, i det härliga vädret. -2,5 grader och uppfriskande luft. Nu ska jag ta och baka en sockerkaka tills ikväll, då Klara och hennes vovve kommer på besök. Ska dricka te och snackas en hel del :-) Alltid lika roligt med besök.

Ha nu en fortsatt toppenbra onsdag allesammans! Sköt om er. Kram.



Kommentarer
Anonym

Det var jätteroligt att träffas.. alltid lika roligt att sitta och snacka! Kram klara

2011-01-14 @ 17:02:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0