1 år utan glasögon

Godmorgon! Här vaknade man upp 7:30 av väckarklockan, till solsken och värme, härligt. Har duschat och ätit frukost, nu sitter jag framför tv:n och tittar på nyhetsmorgon och dricker en kopp kaffe. Vid 9:50 åker jag ner på stan och kikar runt i lite affärer och sedan en fika. Och ikväll blir det Öjeparken och playwood festivalen med Lotta och hennes familj, mysigt. Sen så, rullar det på med jobb torsdag till söndag.

Idag är det 1 år sedan jag åkte till Gävle på Memira ögonlaser och gjorde min efterlängtade ögonlaseroperation. Tänk att jag varit utan glasögon och linser i ett helt år. Det bästa jag någonsin gjort. Supernöjd!

Önskar er alla en trevlig onsdag. Kram.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0