Jobb, sol och allsång

Godkväll i sommarvärmen. Tisdag och solen skiner från en nästan klarblå himmel. Nu önskar jag att man kunde stoppa tiden här och nu och bara njuta av varje sekund av den underbara sommaren! Lata dagar i solen.

Idag har man jobbat ett kort pass mellan 8-13, skönt att ha sådana ibland också, speciellt dom dagar då solen skiner. Kom hem vid 13:30, åkte och handlade på engång och sedan var det dags att besöka tvättstugan. Kvällens middag fick bli något enkelt och snabbt, pytt i panna med lite färsk gräslök, stekt ägg och rödbetor till, smakade gudomligt gott. Efter middagen kokade jag en kopp kaffe, tog med mig Freja och nya nr av hus och hem och gick ut till vår uteplats och njöt av solen.

Dags och hoppa in i duschen nu, sen göra sig iordning för ett besök hos Klara, vi ska se på allsång på skansen.



En kopp nybryggt kaffe ute efter middagen. Och så såg jag att en nyfiken tax även syns i bild, under bordet :) (foto taget med mobilkamera, därför lite dålig kvalitet)






Kommentarer
Sofie

Svar: Tack så mycket för gratulationen söta du!



Härligt med ett kort arbetspass :) Speciellt när det är fint väder ute.



Såg bilderna från ditt kök längre ner, vad tjusigt du har det!



Ha en fin kväll!

Kram, Sofie

2011-07-05 @ 19:57:17
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0