Underbar låt

Denna låt är så vacker, gråter och tänker på dig mamma. Önskar så att du vore här med oss, du är så saknad älskade mamma. Tillägnar denna låt till dig mamma. Tänker på dig var eviga dag, du har den största platsen i mitt hjärta ♥  




Fredag och jag är ledig, så skönt. Unnade mig en behövlig sovmorgon imorse. Sen tog jag tag i städningen här hemma på engång. Nu doftar det nystädat i hela lägenheten, underbart. Sen så har jag suttit ute i solen och läst. Och nu sitter jag här, proppmätt efter kvällens middag. Pasta bolognese och en kall cider till. Senare ikväll blir det nybakad äppelpaj med vaniljglass. Imorgon är det dags för jobb igen, en delad tur och sedan ett dagpass på söndag.

Önskar er alla en trevlig helg. Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0