Äntligen färdig!

God eftermiddag på er. Torsdag den 9 juni och idag har vi haft skolavslutning och examen, så nu är man äntligen klar och färdigutbildad undersköterska! Tänk vad skönt. Nu ska man ut i arbetslivet igen och denna gång med en utbildning i bagaget. Känner mig väldigt stolt att jag tagit mig igenom detta 1 ½ år i skolan och fått så bra och höga betyg.

Vi hade utvärdering av kurserna vi haft denna termin och sedan fikade vi, och innan vi åkte hem så gav vi lärarna varsinn blomma. Kommer sakna klassen och lärarna, men endå så skönt att man äntligen är klar! Något som jag tycker känns väldigt tråkigt är att min älskade mamma inte får vara med och fira mig, men jag vet att du är stolt över mig nu mamma, där uppe i himmlen. Du sitter nog där och ler. Saknar dig så oerhört mycket ♥

Nu väntar jobb hela sommaren, börjar mitt sommarschema nu på måndagkväll. Är rätt nöjd med schemat detta år. I höst funderar jag på att åka till Norge och jobba 2-3 veckor, och sen så gäller det att söka jobb, jobb och jobb!

Var iväg och unnande mig en fin kruka med blomma idag, tänkte att det skulle vara min lilla examens present till mig själv. Nä nu ska jag ta och städa här hemma, för ihelgen kommer det inte finnas tid. Imorgon kommer Anna, Alfred och Viola på besök. Vi ska gå ner till parken och leka och ha picknick och på lördag blir det först tvättid mellan 11-16  och på kvällen ska jag grilla med några goda vänner och deras barn i parken, och på söndag får det bli en långpromenad, en riktigt mysig helg med andra ord.

Kram på er.



Sommarblomster i min lägenhet!



Kommentarer
Josefin -Happy Days- VI BYGGER HUS!!

Åh grattsi till dig, lycka till nu i arbetslivet!



Stor kram

2011-06-09 @ 16:18:05
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Lindha

Tufft att förlora sin mamma så tidigt. Man kan inte föreställa sig, den tomheten. Det är ett speciellt band mellan mor och dotter, så är det bara.

Jag skulle ljuga om jag inte sa att mamma inte är min bästa vän, för det är hon. När det är något man vill berätta är det henne man ringer först.

Min mamma miste sin mamma väldigt tidigt, jag själv var bara 4 år när min underbara mormor gick bort. På något sätt tror jag att dom finns nära en, skyddar en och stöttar en även om man inte märker av det.

Grattis till din examen och lycka till i arbetslivet!

2011-06-09 @ 16:33:57
URL: http://hemmahoslindha.blogg.se/
sara

Grattis till dig!! Jag håller mid dig att det är skönt att vara klar men som sakt man kommer att sakna några där i bland dig.

Det låter spänade att jobba i norge jag skulle järna hänga med om man inte får jobb om du vill ha sälskap vågar inte åka själv. så hör av dig om du vill ha sälskap

ha en under bar kväll nu kramar

2011-06-09 @ 16:43:41
Joanna- ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansena tt bli länkad inför mina 200-600 unika läsaredagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-09 @ 20:29:37
URL: http://domkallarmighannes.com
Jenny

Grattis gumman! Du är jätte duktigt! Ja mamma din är nog jätte glad för din skull! Ha en härlig helg. Kram

2011-06-09 @ 21:36:51
URL: http://strombergjenny.blogspot.com
Lotta

Ja stort grattis till din examen Maria! Tänk vad din mamma är stolt nu :) Låter som en riktigt bra helg! Grilla och umgås med fina människor hihi.



Åhhhhh kommer du ner, vad roligt isf!! Jag längtar redan så jag smäller av. Tänk vad vi kan göra roliga saker! :)



Hoppas du har en alldeles bra kväll efter dagens aktiviteter. Kram på dig vännen



2011-06-10 @ 20:09:19
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0