Trött och seg!

Godkväll på er. Då var midsommar/jobbhelgen över för denna gång. Och det har gått bra och jobba, fast jag har saknat mit familj, hade gärnat varit med dom i stugan i helgen och firat midsommar, men någon måste ju jobba också. Längtar tills lönen kommer, nu då man tjänat så pass bra i helgen. Fick iallafall några mms bilder på midsommaraftons kvällen från min kära familj ♥

Vädret har väl inte varit det bästa denna helg, så även det har gjort det lättare att jobba. Men just nu skiner solen igen och värmen är tillbaks, underbart.

Kom hem från jobbet idag, vid 15:30 tiden, tog en dusch och åkte sedan på ica och handlade, sen hem och laga mat som ikväll blev kräft/räksoppa underbart god. Tog sen en kortare promenad med Freja och nu hamnade jag här i soffan, känns inte alls bra då solen skiner ute men jag är så himla trött efter den intensiva jobbhelgen och känner att huvudvärken kommer smygandes på grund av för lite sömn och ond rygg/nacke. Ska ta en värktablett nu och sedan får det bli en myskväll i soffan med fruktsallad och film. Imorgon är jag ledig, H Ä R L I G T

Hoppas ni alla haft en mysig och trevlig midsommarhelg. Kram till er alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0