Sol, sol, sol

Godkväll allihop! Redan onsdag och snart helg igen. Härligt! Idag har det varit underbart väder här i Hälsingland med sol, sol, sol. Det är en sådan underbar känsla som infinner sig då man vaknar och solen skiner. Tog en långpromenad med Freja efter frukosten, det var så härligt att gå där och höra fåglarna kvittra och solen värmde gott. Våren är här (hoppas jag) Efter den uppfriskande promenaden var det dags och sätta sig och plugga, med en kopp kaffe som sällskap. Nu är jag klar med alla uppgifter i palliativ vård kursen, känns bra. Imorgon ska vi på studiebesök på Gävle sjukhus, vi ska träffa en smärtsjuksköterska som ska prata om smärtlindring och akupunktur. Sedan ska vi även på strålenheten, där man får strålbehandling för cancer. Ska bli en intressant dag, men en lång sådan. Åker hemifrån vid 9 tiden och är nog inte hemma förräns vid 20 på kvällen. Och på fredag är det sista dagen i palliativ vård, nästa vecka börjar vi en ny kurs geriatrik.

Vid 13:30 tiden, då jag var klar med pluggandet, tog jag med mig boken och Freja ut. Satte oss mot husväggen i solstolen och njöt av det soliga och fina vädret. Var så härligt att sitta där, att det var svårt och slita sig därifrån och gå in. Men kvällsmaten måste lagas, som ikväll blev isterband, potatis och rödbetor mums! Nu sitter jag här i soffan, ska ta och kika på halv åtta hos mig och SOS internationell innan läggdags.

Hoppas ni alla haft en bra onsdag. Kram på er.









Så söta vår/sommar skor. Funderar på att köpa någon av dessa, men kan ej bestämma mig för vilket par. Kanske ni kan hjälpa mig, vilka tycker ni jag ska ha och vilka är snyggast?



Kommentarer
Klara

Snygga skor. Ja har också tittat på dom. Såå snygga. Ska vi inte åka till Gävle o vår handla någon gång? puss

2011-03-30 @ 20:39:25
URL: http://[email protected]
sara

Fina skor jag tycker dom sista var välldigt finna passar dig bra :) Hoppas att ni hade en bra dag i dag syns i morgon kram

2011-03-31 @ 18:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0