Ledighet

God eftermiddag på er. Måndag och ny vecka och jag är ledig hela denna vecka. Härligt! Vi är lediga nu enda fram till onsdag nästa vecka, då vi går en vanlig skoldag mellan 8-15:30, sen på torsdag har vi avslutning och då är man klar undersköterska. Känns så bra.

Denna vecka är rätt så fullbokad. Idag har jag och Freja varit ute på en promenad runt bäck med Klara och hennes hund, där dom fick springa fritt. Sen så har jag gjort klart den sista uppgiften i kursen arbetsmiljö och säkerhet. Imorgon kommer Jenny och lilla Max på fika, ska bli så kul. Onsdag bjuds det på ljusparty hos en klasskamrat och torsdag finns en tvättid inbokad plus lite bakning, tänkte göra kanelbullar och matbröd.

Nu kurrar min mage rejält, ska ta och börja med maten. Det blir röd linssoppa. Gott!


Kommentarer
Lotta

Oj vad härligt att ni är "lediga" hela denna vecka. Nemen åh, tänk att du nästa vecka är färdigutbildad undersköterska, fy vad roligt! Du är så grym.



Tack, redovisningen gick bra - nu ska vi endast göra det allra sista på vår rapport in den slutliga versionen ska in. Läraren berättade redan att det var godkänt men det är smågrejer som finns att fixa till om vi ville det och det tänker vi göra :)



Jag jobbar ett kvällspass imorgon, sedan jobbar jag inte förrän 9 juni om inte chefen ringer. Simon ska åka upp till Edsbyn på lördag och då funderar jag på att hänga med och stanna till onsdag den 8 juni. Troligen kommer jag och Ebba upp på lördag och om vi gör det, har ni då lust att ses? :)



När börjar du jobba? Har du fått sommarschemat?

Kram, kram

2011-05-31 @ 16:06:11
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0