Lördagsmys

Godkväll på er. Jag fick tid ialf att kika in här på bloggen och skriva ett litet inlägg. Igår och idag har det varit rätt så mycket att göra på praktiken, mycket spring men det är kul. Men jag känner i mina stackars fötter att det varit mycket, måste verkligen köpa mig ett par bättre skor! Man börjar kunna hjärtintensivens rutiner nu och veta vart allt finns, man känner sig mycket säkrare, så det är väldigt synd att onsdag till veckan är min sista dag. Tråkigt att sluta när man har kommit in sig så bra.

Idag är det solsken här i Hälsingland, har alldeles nyss kommit in efter en skön kvällspromenad med Freja i solskenet, där vi fick se liljekonvalj och syrenblomster, härligt. Har även ätit middag, som blev lax och nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe. Behövs känner jag, varit vaken sedan 5:20 imorse. Ska ta och slappa i soffan nu och titta på tv, innan läggdags. Imorgon börjar jag inte förräns kl 14, och då har jag gjort 2 dagar av mina 6 dagar i rad.

Önskar er alla en fortsatt trevlig lördag och helg. Kram.



Bild lånad från google.



Kommentarer
Lotta

Vad roligt att du trivs på praktiken och har börjat komma in i rutinerna :) Synd bara att du ska sluta nu när du precis kommit in i det. Har det varit lärorikt och roligt? :) Hoppas det går bra på praktiken just nu!



Den randiga tröjan köpte jag på Gina Tricot för ett år sedan, haha ja men randigt är jättefint! :) Roligt att du också tycker det.



Okej, letar du också efter ett par lite längre shorts?



Hoppas du har en toppendag Maria! Nu ska här snart pluggas förfullt! Tenta på fredag samt rapportskrivning.

2011-05-22 @ 10:08:01
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0