En riktig myshelg

Godkväll. Söndagen är här och helgens sista dag. Och min helg har varit supermysig! Har varit med Fredrik hela helgen ♥ Började med fredagsmys, sen på lördag var det dags och leka modell för en dag med model lab. Vilken rolig dag. På kvällen åt jag tacos hemma hos Fredrik med hans goa grabbar. Och idag har vi varit till Tönsen och firat Alfred som fyller 5 år på onsdag. Fredrik och barnen var också med, jättekul!

Nu har placerat mig i soffan, känner att huvudvärken kommer smygandes, så det får bli soffläge resten av denna söndag. Ska fortsätta att titta på Gustafsson 3tr och Beckfilmen. Sedan får det bli sängen och sova. Veckan som kommer är det fullt upp med tvättid, bio (ska se Twilight filmen imorgonkväll med Jenny) träna, baka, avdentspynta, julmarknad och kalas.. puh! Men jag gillar då man har saker inplanerade. Och självklart blir det massor av mys med min underbara älskling. Är så lycklig!

Hoppas ni ala haft en toppenhelg. Kram på er.



En utav alla bilder jag tog igår. Är nöjdast med denna. Var en upplevelse och få bli stylad och fotad.



Kommentarer
Lotta

Låter som en riktig kanonhelg! Guuud vilka snygga, fina kort på dig Maria, WOW! Roligt att bli sminkad och fotad för en dag :)



Det låter även som en kanonvecka hihi. Vad roligt att adventspynta! Jag kommer sakna det jättemycket iår. Men ska inte klaga för det ska bli så skönt att flytta till en större lägenhet och som inte är en studentlägenhet :)



Jag tänkte prova att baka dom lussebullarna du la upp som recept. De lät ju jättegoda! Har du bakat dom tidigare? Har köpt hem alla ingredienser iaf och tänkte baka imorn tror jag :).



Åh blir så varm och glad över att höra att du är lycklig Maria! Du är en sådan underbar vän som man önskar all lycka! Hoppas vi höres och synes snart :) Kram, kram från oss

2011-11-21 @ 10:49:05
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0