Födelsedag

Godmorgon. Ja för 29 år sedan kl 8:14 föddes lilla jag.

Imorse vaknade jag först då morgontidningen kom, somnade om och slog upp dom blå vid 6:30 igen. Låg i sängen en liten stund och lyssnade på morgonpasset i p3. Har även varit ut med en pigg och glad tax, där vi möttes av frisk, härlig luft och 3 plusgrader.

Nu sitter jag i soffan, har nyhetsmorgon på och ska sätta tänderna i min goda frukost. Fil med hallon, fullkornsflingor och solrosfrön, en äggsmörgås och såklart en kopp kaffe. Mums! Ska ta en längre promenad med Freja sen. Ikväll åker jag till min Fredrik ♥





Kommentarer
emma

hahaha ja dom hittar alltid på något kul de håller jag med om.

abby är så rolig och himla nyfiken.

ska kolla allt :)



hur är det med dej o freja?

2011-11-29 @ 11:30:31
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Lotta

Låter som en alldeles jättemysig födelsedagsmorgon! Önskar att jag och Ebba kunde ha varit med er hihi.



Grattis igen på din dag idag Maria! Du är en strålande, underbar vän och hoppas att du får en jättebra födelsedag! Mysigt att träffa din Fredrik senare :)



Jag vill inge hellre än att plocka fram lite adventssaker men jag får klara mig iår. hahah. Abstinens :P



Vi vill önska dig ännu en grattiskram från mig, Simon och Ebba <3 P.S nu ska jag lägga upp bild efter besöket hos frissan.

2011-11-29 @ 14:34:35
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0