November eller..?!

Godmorgon i stugorna! Är det november eller har jag missat något? För kollar man på termometern skulle man kunna tro något annat. Den visar 12 plusgrader och så har den gjort dom närmaste 3 dagarna, helt otroligt! Riktigt skönt väder ute. Igår vid 22 tiden när jag rastade Freja var det 10 plusgrader.

Just nu sitter jag i soffan och dricker morgonkaffet, efter den korta obligatoriska morgonpromenaden med Freja så har jag avnjutit en god frukost och nu kaffet. Tittar på nyhetsmorgon och bara har det bra. Ska strax bege mig ut på en längre promenad med Freja, sen hem och göra iordning matlåda. Ska nämligen jobba ikväll, 14:30-21:45 :-) Såå glad, har varit lugnt på jobbfronten nu i nästan 2 veckor, men nu så är det äntligen dags igen! Och som tur är så börjar min förkylning att ge med sig, tack och lov.

Ha en fortsatt trevlig onsdag allihop. Kram på er.


Såhär ser det ut hos mig just nu. Kaffe och data stund.



Kommentarer
Lotta

Vad roligt att får hoppa in och jobba! :) ÅH man blir så glad att läsa i din blogg. Man kommer på sig själv sitta och le :)



Hoppas du får en strålande torsdag vännen, här är det tentaplugg hela dagen lång som gäller hihi.



Kram, kram på er

2011-11-03 @ 08:51:27
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0