Regn och rusk, mys inomhus!

Godkväll i stugorna. Fredag och helgen är här, härligt! Alltid samma känsla som infinner sig då fredagen är här. Lugn och ro och hela den underbara helgen ligger framför oss. Och man kan då inte tro att det är november månad, utanför vårat fönster är det grått och trist. Gröna gräsmattor, kraftiga vindar, regn och 8 plusgrader. Va, vad är detta?! Jag vill gärna att snön kommer snart, helst till söndag då vi får tända det första ljuset. Då vore det mysigt om det föll stora snöflingor. Önska..!!

Idag vaknade jag med en jävlig huvudvärk och yrsel, inte alls trevligt. Låg på soffan då jag kom hem ifrån Fredrik, och vilade ett tag. Somnade 1 timma också, skönt. Kände mig lite piggare efter det och tog tag i städningen, så nu doftar det gott av ajax här hemma. Men yrseln och huvudvärken har inte riktigt släppt. Ska ta och tända massor av ljus nu, koka en kopp julte och placera mig i soffan, under filten och titta på idol. Med andra ord så är det dags för... Fredagsmys!

Åh jag har sagt det förr men säger det igen, jag är SÅ lycklig!! Kär och galen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0