Träningsdags

Godkväll. Äntligen har jag varit iväg och tränat igen efter min envisa förkylning, lite hosta kvar men det struntade jag i, för imorse packade jag min väska efter frukost och åkte mot gymmet. Härligt att vara igång igen.

Nu sitter jag i soffan, dricker en kopp kaffe och tittar på Grey´s. Mätt och belåten efter dagens middag som blev hemmagjord potatismos (gjorde extra mycket så jag kan göra potatisbullar imorgon) kassler och svampsås. Smakade väldigt gott. Strax cyklar jag och Freja till Fredrik, han jobbar kväll denna vecka, så jag och Freja får mysa ensamma.

Hoppas ni alla haft en toppenbra alla helgon helg för det har iallafall jag haft.


Köpte detta doftljus på ica idag, doftar ljuvligt gott! Nu längtar jag tills man får börja julpynta och baka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0