En liten sötnöt!

God eftermiddag! Här är det även idag kalla höstvindar, som tar i ibland så det känns som man skulle kunna lyfta från marken. Tycker inte om då det blåser, jag älskar verkligen hösten men inte blåsväder! Idag har jag varit iväg och tränat, och sedan åt jag en god lunch (spenatsoppa med vitlökskräm, sallad och hembakt bröd) dom har alltid så god lunch där på rehab.

Resten av denna dag/kväll kommer spenderas inomhus. Just nu myser jag runt i min ljusrosa velour mysdress och raggsockor. Ska strax börja laga mat, sedan får det bli en myskväll med tända ljus och lite tv. Blir nog en kopp te också, det hör ju höstmyset till. Imorgon åker jag till stan med Fredrik en vända, sen på kvällen blir det tacos och fredagsmys hemma hos honom ♥

Bjuder på en otroligt charmig bild på Freja, då hon får prova min mössa. Haha, stackars dig lilla vän som får stå ut med att matte spökar ut dig så. Men du är ju bara föööör söt! (freja ligger just nu och tuggar nöjt på sitt nya tuggben)

Passar på att önska er alla en trevlig helg redan nu!



Min lilla älskling!



Kommentarer
emma

abby tackar så mkt för grattis hälsningen

hoppas det är bra med dej o freja



massa kramar

2011-10-14 @ 09:52:58
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0