En tur på stan

Godmiddag. Lördag och solen skiner, härligt höstväder idag. 7 plusgrader och vindstilla. Vaknade upp med en förkylning, suck! Har legat och hostat i natt, hatar rethosta. Har varken tid eller lust med någon envis förkylning nu, hoppas att det ger med sig snabbt.

Har iallafall varit på stan en snabbis idag, fyndade en ny foundation och en kaffekopp på Åhlens. Var även in på Lindex och kikade men det var så mycket folk på stan, så det var inte nå roligt att trängas där med alla andra. Mitt humör är inte på topp just nu med en hals som kliar hela tiden. Nu ska jag bara koppla av och dricka kaffe i min nya kopp och läsa tidining. Vid 18:30 åker vi mot Lotta och Lars för en spelkväll, ska bli skoj! Sjunga lite singstar, spela wii mm mm.

Önskar er alla en mysig lördag!


Dessa muggar på Åhlens, har jag spanat på läääänge men inte köpt. Men idag så slog jag till, ska köpa fler längre fram. Skulle vilja ha 4 eller 6 st. Tycker dom är så fina.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0