Frosten är här

God förmiddag! Här vaknade man upp till en kall men solig morgon med frost. Så vackert med frosten tycker jag. Möttes av kylig, frisk höstluft på morgonpromenaden, smakade väldigt bra med en värmande kopp kaffe och god frukost inne i värmen sen.

Har jobbat väldigt mycket nu, så glad! Men idag så är jag ledig och ska strax bege mig ut för och leta en present till pappa, som fyller år idag ♥ Sen åker jag och Freja dit och fikar och äter lunch. Hela familjen ska fira pappa sista helgen i oktober, då Jonte kommer hem och hälsar på. Ikväll cyklar jag och Freja till Fredrik och spenderar kvällen/natten där. Han jobbar till kl 12 inatt. Ska ta en promenad med Lotta och sen får det bli en lugn kväll i soffan framför tv:n. Känner att jag behöver det nu.

Hoppas ni alla haft en toppenbra helg. Kram på er.


Denna bild tog jag med mobilkameran i morse på våran promenix.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0