Vill ha!

God middag på er! Då var det måndag och ny vecka igen och snart går vi in i oktober månad, jösses vad tiden går fort. Pang, säger det så är vintern här. Men nu så njuter vi av den vackra hösten ett tag till.

Imorse möttes man av kylig, frisk höstluft på morgonpromenaden. Invigde fingervantarna nu, och har även tvättat en utav mina tjockare höstjackor idag. Och löven ändrar färg från dag till dag, jag älskar verkligen hösten! Det är en sådan mysig årstid tycker jag. Som sagt, idag håller jag på och tvättar för fullt. Kommer bli skönt att få krypa ner i sängen sen med nytvättat täcke och sängkläder. Kommer sova som en drottning.

Nu sitter jag med en kaffekopp, här framför datorn och tittar runt på internet. Bla kikade jag in på åhlens och hittade lite smått och gott som man skulle vilja ha. Ska snart ta och baka en citronsockerkaka och göra iordning kvällens middag, kycklinggryta. Senare ikväll blir det en långpromenad och sedan soffhäng med en kopp te och idol.

Hoppas ni alla haft en toppenbra helg, det har iallafall jag.












Kommentarer
Lotta

Låter som en trevlig måndag på Hemvägen :) skulle velat varit med er hela dagen! Här tentapluggas det. Förfullt. Lever som i en bubbla.



Fina grejer det finns på Åhlens :) Jättefina saker!

Kram och ha en finfin kväll Maria

2011-09-26 @ 16:40:59
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0