1 år

Idag har jag och Fredrik varit tillsammans i 1 år ♥ du gör mig så lycklig! Är hel då jag får vara med dig. Min underbara sambo :-) I love you
 
Vaknade imorse vid 6 tiden då Fredrik kom hem ifrån jobbet, drog mig ett tag innan jag steg upp och tog en morgonpromenad på 1 timma. Friskt och härligt ute, känns att hösten är här. Ska strax äta lite lunch, sen bege mig till jobbet. Jobbar 13:30-20:30 ikväll, och imorgon 15:45-20:45.
 
Jo förresten, träningspasset jag var på i tisdagskväll var jättekul men jobbigt :-) Cirkelgym heter det, ska iväg på tisdagkväll också. Så härligt nu då man kommit igång igen!
 
Passar på och önska er en riktigt trevlig och mysig helg redan nu. Kram på er!
 
 
 
Dagens outfit. Pippi tröja och svarta leggings, mysigt med tjocktröja denna årstid!
 
Från min morgonpromenad. Det var så härligt att gå där och höra fåglarna kvittra och få andas in frisk, klar höstluft! Längtar tills det blir riktig höst med alla fina färger och den första frosten. Tycker hösten är en charmig årstid. Man kan kura ihop sig i soffan under filten och läsa en bok eller titta på en film eller någon utav alla bra tv program som alltid börjar då det blir höst, med en kopp te. Tända ljus och elda i kamin. Ta en långpromenad tidigt på morgonen i den friska, kalla luften. Vad tycker NI om hösten?
 
I tisdags var jag ju till stan för en fikaträffa med Helena. Vi har inte setts på länge, så det var jättetrevligt! Fikade gott på krokanen. Caffe latte och blåbärsmuffins med vaniljfyllning :-) Shoppade gjorde jag också, blev följande inköp: stickad tröja med lite glitter i, glansiga svarta leggings, bok, almanacka, läppglans, ansiktsmask, tvål ifrån bodyshop, hårspännen, torrshampoo, nagellack och doftljus.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0