Havsalt & ikea

Tisdag och regnväder hos oss i vackra Hälsingland idag. Vaknade då sambon kom hem ifrån jobbet imorse strax före kl 6, tänkte stiga upp och ta en promenad, men somnade om :P Vaknade vid 9 igen av att regnet öste ner, jaha de var den promenaden de. Har tränat med min gymboll och hantlar inne istället.
 
Igår då jag var på ica, köpte jag havsalt i 4 olika smaker som var i små förpackningar. Det var smak av chili, vitlök, hickory och naturell. Provade vitlöken i går då vi gjorde köttfärspajen. Nån som har provat dom andra?!
 
Nu sitter jag i soffan, har gjort eld  i kamin och kokat kaffe. Ska bläddra i nya ikea katalogen som kom på posten idag. Vid 14:45 åker jag mot jobbet och ett kort kvällspass mellan 15:45-20:45. Imorgon är jag ledig, ska ut på promenad med Lotta då och även vara ute på gården och fixa lite, om vädret tillåter vill säga.
 
Önskar er en trevlig tisdag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0