Morgonpromenad

Startade denna måndag med en morgonpromenad med musik i lurarna, möttes av ljummen luft och solen som försöker leta sig fram ibland molnen. Skönt och gå på morgonen tycker jag. Efter den raska promenaden tog jag en dusch och åt sen frukost. 
 
Nu är det dags och plugga körkorts teori, snart är det prov och uppkörning. Nervöst och pirrigt som fan!! Men jag ska klara det, så är det bara :-) Håll alla tummar och tår för mig i mitten av september, kommer avslöja här på bloggen sen hur det gick.
 
Ikväll blir det köttfärspaj till middag med västerbottensost, mums. Sen mysa med sambon innan han beger sig mot jobbet och nattskift. Ska även kika på Robinson vilket jag tror kommer bli roligt denna säsong, även Dallas måste ju ses :P
 
Önskar er alla en trevlig vecka!
 
 Denna muslin är supergod!
 
Min fina Mårbacka perlagon, som står i vårat köksfönster. Vackra blommor.
 


Kommentarer
Lotta

Men maten ikväll lät ju jättegod! Vill också prova att göra paj med västerbottenost.

I mitten på september ska jag och Ebba hålla alla tummar och tassar :)

Ja kul att bra tvprogram börjar kommer mer och mer, det är ju så mysigt framåt hösten när det går så mycket bra på tv!

Hoppas du/ni har haft en kanonbra dag! Kram från oss

2012-08-20 @ 17:51:33
URL: http://lottasvensson.blogg.se
Lotta

Sköljmedlet finns i dofterna Lime Blossom, Lavendel och Orange Blossom. Luktar himelskt! Jag köpte 1 liter för 169 kr men man skall blanda ut den åtta gånger för den är så koncentrerad, så man köper 8 liter sköljmedel för 169 kr. Tror det blir samma pris som att köpa vanligt ungefär fast det inte är djurtestat och luktar sååå gott! Jag sökte "Durance" på google och drytrend.com verkar vara en sida man kan beställa ifrån. Där kostar sköljmedlet 150 kr :)

Åhhh tack för receptet Maria! Vad duktig du är som bara improviserat :) Fin bild där, såg den igår för ovanlighetens skull

Kram, kram

Svar: Okej, tack så mycket. Då ska jag gå in där och kika :-) Annars kan jag ju beställa en flaska av dig då ni kommer upp nästa gång :-)
Mia

2012-08-21 @ 07:48:35
URL: http://lottasvensson.blogg.se
Lotta

Nej 9 liter blir det ju :) 1 sköljmedel med 8 vatten. Så det är ett drygt sköljmedel

2012-08-21 @ 07:49:25
URL: http://lottasvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0