Mys i mörker

Godkväll på er. Oj, oj, oj nu var det länge sedan jag var här inne igen och skrev några rader. Ber om ursäkt. Men det har liksom inte funnits nån tid och inspiration till bloggen, men nu så ska jag faktiskt ta mig i kragen och skärpa mig, lovar :-)
 
Jobbar sista veckan på sommarschemat denna vecka, tråkigt men jag kommer ju fortsätta som timvikarie ialf. Har redan fått 3 st turer nästa vecka.
 
Här hemma hos oss har det hänt grejor minsann :-) Vi har nu tapetserat om i sovrum, kök, hall och tvrum. Även gjort väggen i tvrummet så Emil fått ett eget fin rum. Blev så bra, är så himla fint här hemma hos oss nu. Och vi trivs sååå bra här i vårat hus!! <3
 
Just nu sitter jag i soffan, tänt ljus och dricker en kopp te. Kikar på Wallander filmen på tv4. Fredrik har åkt och jobbat, tråkigt då han jobbar nätter, men tur att det är bara mellan sön-tors. Så på torsdag morgon får han helg :-) Min älskling!
 
Nu ska jag ta och skynda mig och hänga tvätten innan filmen börjar igen. Imorgon blir det sovmorgon, börjar inte förräns 14:30. Skönt, men ska hinna med en promenad (nu då förkylningen blivit bättre) plugga körkort och handla på ica.
 
 
 
Denna fina skänk fick jag i en tidig födelsedags present av Fredrik och svärföräldrarna :-) Så fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0