På`t igen ba!

Då var det måndag och ny vecka. Snart går vi in i september månad, otroligt vad sommaren gått fort! Idag var det då dags för besöket på gymmet, efter sommaruppehållet. Köpte träningskort igen och det kändes så himla bra och köra igång igen, tog det rätt så lungt nu i början så man inte får allt för mycket träningsvärk :P Kände mig så peppad imorse då jag packade träningsväskan och begav mig iväg mot gymmet! På`t igen ba! Ska iväg imorgonkväll igen, fast då på ett pass kl 18 som heter cirkelgym. Har aldrig testat det passet, så det ska bli spännande. En arbetskamrat ska också iväg.
 
Är fullbokat hela denna vecka med massor av roligheter. Imorgon ska jag träffa Helena på stan för en fika. Ska bli så kul, vi har inte setts på flera månader. Kan tänka mig att det blir en lååång fika! Onsdag ska jag följa med Anna och barnen Alfred och Viola till ett mysigt cafè här i närheten som heter Majas Cafè. Längtar efter fasters gofisar nu och dom hade längtat efter mig med, myspys! Torsdag blir det jobb 13:30-20:30 och då har även jag och älsklingen varit tillsammans i 1 år ♥ du är den bästa, min underbara. Lycklig!! Fredag kväll blir det också jobb, och lördag-söndag är grabbarna här. En helt perfekt vecka, fylld med underbara saker :-)
 
Nu ska jag ta och baka the kakor, blir nog att provsmaka en med en kopp te, framför tv:n ikväll. Gott!


Kommentarer
Lotta

Åh låter som en kanonvecka, kul Maria :-) Oj ett år, vad mysigt hihi! Grattis till er idag :)Skall ni fira något?

Hoppas du får en jättebra torsdag och grattis igen till er ettårs dag :) Kommer ihåg min och Simons, det var kul att fira ett år.

Kram fina vän

2012-08-30 @ 09:30:14
URL: http://lottasvensson.blogg.se
Mia Lundberg

Tackar :-) Känns helt underbart <3 Jag ska iväg och jobba nu, så det blir inget direkt firande. Får mysa extra mycket ikväll då jag kommer hem istället ;)

2012-08-30 @ 12:16:25
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0