Söndag

Söndag och snart är denna helg över och en ny vecka börjar. Tänk att vi snart går in i september månad. Men det gör mig inget, för jag tycker hösten har sin charm.
 
Helgen har vairt supermysig med restaurang besök, filmmys och promenad. Idag bjuds det på regnväder till och från så det fick bli en inomhus söndag. Har kokat krusbärskräm, dammsugit, dammtorkat, storstädat toaletten, tvättat, handlat, lagat mat (hemmagjord potatismos med kött/fläskkorv) och myst med sambon innan han åkte till jobbet 18:30, dom börjar tidigare på söndagar.
 
Nu sitter jag i soffan, har tänt ljus och väntar på att filmen på tv4 ska börja. Tänkte smaka krusbärskrämen strax, gott! Ledig imorgon, tänkte åka till gymmet då. Dags och börja med träningen igen efter sommaruppehållet :-)
 
 
 
Drack en kopp kaffe efter frukosten imorse, framför tv:n uppkrupen i soffan under filten. Myspys!


Kommentarer
Lotta

Låter som ni haft en bra helg :) Mysigt med ett restaurangbesök!

Vi saknar er här söderöver! Jag skall snart återuppta bloggandet igen :)

Kram, kram

2012-08-19 @ 21:48:47
URL: http://lottasvensson.blogg.se
Lotta

Nu har jag nog startat upp bloggandet igen :-)

2012-08-20 @ 10:07:19
URL: http://lottasvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0