Underbara väder!

Men hallå, vad är detta tänker sommaren komma nu?!? Man kan ju börja undra. Inte klagar jag på att vi fått sol och värme nu, men dessa fina dagar hade ju kunnat varit fler av denna sommaren. Har ju typ bara regnat. Jaja bara njuta fullt ut nu istället :-) ser ut att bli fint även i helgen, nice! Tog en morgonpromenad idag, sen åt jag frukost ute påframsidan i morgonsolen. Testade den nya muslin jag köpte igår, Paulins med vanilj och blåbär och massa goda flingor i. Supergod men rätt så dyr. Strunt samma :-P Sen så har jag suttit i solen och läst ut boken, så nu får jag börja i en utav mina nyinköpta deckare. Få se vilken det blir. Just nu sitter jag i skuggan och bläddrar i topp hälsa, mobilbloggar och käkar nektarin. Har duschat och ska snart bege mig mot jobbet. Fredrik sover än, men har nu äntligen fått helg :-) Ha en fortsatt bra dag i solen allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0