Underbart!

Godkväll på er. Ja nu var det ett tag sedan jag var här inne och klottrade ner några rader, men det har liksom varit fullt upp på sista tiden :-) Händer mycket skoj i mitt liv just nu! Har världens underbaraste pojkvän och jag är så lycklig ♥

Helgen har varit kanon bra. Jobbade på fredag, och på kvällen var det fredagsmys med älsklingen och barnen. Åt gott och titttade på tv:n. Lördag var jag iväg på tjejfest med temat rockabilly, där alla hade klätt ut sig i rockabilly kläder, förfestade hemma med bra musik, sång och mycket skratt innan vi begav oss ut på krogen. Gårdagen var lugn och mysig med älsklingen och barnen ♥ 

Nu är det inte mycket saker kvar i min lägenhet heller, ska ta det sista nästa vecka och sedan är det bara städningen av lägenheten kvar :-) Och med övningskörningen går det finemang. Ni ser, det rullar på med bra saker i mitt liv :-)

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sätta mig i soffan och varva ner, har varit fullt upp hela dagen men sånt gillar jag. Man måste hålla i gång :-) Älsklingen jobbar kväll denna vecka och kommer inte hem förräns kl 12 inatt.

Hoppas ni alla haft en mysig helg. Kram på er.


Kommentarer
Lotta

Åh vad roligt att du är så lycklig! Blir så glad av att höra det :)



Här är det också fullt upp, se om vi lyckas hitta någon passande dag att prata hihi. Vi kommer nog prata ett tag gissar jag på ;)



Hoppas du har haft en kanondag med jobb! kram, kram

2012-02-29 @ 21:27:32
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0