År 2012


God middag. Ja då får vi välkomna det nya året, år 2012. Nyårshelgen har varit toppen mysig. Umgåtts med Fredrik och hans gulliga barn. Åt jättegod mat på nyår, förrätt toast Skagen, varmrätt potatisgratäng med grillat fläskfilé och goda tillbehör och efterrätt kladdkaka med glass. Så gott! Somnade vid 2 tiden. Igår åt vi god mat hos Fredriks föräldrar, älgfile med potatisgratäng och god sås. Sen blev det bara och slappa i soffan resten av kvällen. Nu är jag hemma i lägenheten igen. Och ja, jag kanske ska berätta att jag ska flytta till Fredrik, och hans fin hus. Flyttlasset går strax dit :-) har börjat packa lite smått nu. Känns så bra, lycklig <3 Nu ska jag bege mig ut i snövädret, besöka Ica. Och imorgon är det dags för det efterlängtade besöket hos frissan, ska färga håret. Kanske gör slingor med :-) Å ja just ja. På bilden är det den fina julklappen jag fick av Fredriks föräldrar, en jättefin sjal och ett doftljus som doftar white mysk :-) Önskar er alla en god fortsättning på det nya året <3


Kommentarer
Lotta

Vilka fina julklappar! Låter som en kanonjul och nyår, är så lycklig att du är det min fina vän.



Mmmmmums vilken god mat. Dregglar. Vi åt också jättegod nyårsmat, skulle vilja göra det igen hihi.



Nu äntligen har vi fått internet i lägenheten så nu kommer bloggandet igång lite bättre igen! Så nästa vecka får jag börja ta kort. Är ju så dålig på det ;)



Hoppas du har en kanondag, och du glöm inte lägga ut ett kort hur det blev hos frissan :) hihi nyfiken.



Kram på er <3

2012-01-03 @ 14:20:08
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0