Fotbollsfeber!

Godkväll, godkväll! Måste bara få börja detta inlägg med och säga: Gu vad jag stortrivs i vårat nya fina hus :-) Är så lycklig, har en underbar pokjvän-älskling-sambo ♥ Är så mysigt att få fixa och dona här hemma och ute i trädgården med blommor och sånt.

Idag började jag på mitt sommarschema, har ju jobbat väldigt mycket extra nu också den senaste tiden. Men idag gick jag på sommarschemat. Jobbar även imorgonkväll, onsdag dag och fredag kväll. Ledig lördag och söndag. På lördag är det kalas hos en utav mina bröder, och på kvällen kommer Anna hit, det blir tjejmiddag. Passar på och ha det då Fredrik ska grilla och spela brännboll med jobbet :-) 

Just nu sitter jag i soffan och kikar på fotbollen mellan Sverige-Ukraina. Spännade, är ingen fotbollsfantast annars men tycker det är jättekul och se på när det är EM och VM. Fredrik har åkt och jobbat, så tomt utan honom på kvällarna, tur han jobbar natt bara fram till semestern. Ska kika klart på fotbollen, sen krypa ner och sova.


Denna fina lampa och lampskärm köpte jag idag. Hade 1 timmes lunch på jobbet idag, så då passade jag på att gå ner på Ekmans och köpa denna. Nu står den i sovrumsfönstret :-) Blev supernöjd. Tycker det är så fint med sånnahär lampskärmar.



Kommentarer
Lotta

Åhh vad roligt att du stortrivs i det nya huset! Vi kommer uppåt mot midsommar, ska till dalarna över midsommar men tror vi hänger med till Edsbyn igen på söndagen efter midsommar och stannar någon dag :) Se om vi kan ses något då? Vill ju gäääärna se huset hihi, och så saknar man ju er så mycket igen!



Ja nu ser jag att du har fullt upp! Kul att du har fått hoppa in och jobba så mycket innan sommarschemat som du fått :) Jag har också fått en hel del tider innan sommarschemat kommer igång vecka 27. Har jobbat måndag och tisdag och nu ska jag jobba fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och på onsdag tänkte vi åka uppåt. Sååå roligt och härligt att ha tagit ledigt över midsommar.



Hur går det med körkortet? Hoppas allt är super! :) Kram, kram

2012-06-13 @ 19:16:24
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0