Jobb och körskola

God middag! Ja här är det full rulle hela dagarna. Därför det var ett tag sedan jag skrev. Har fullt upp med jobb och körskola :-) Har fått hoppat in och jobbat en hel del nu faktiskt, känns så bra. Och den 11 juni går jag på sommarschemat, så det rullar på.

I helgen som var, hade vi kanonväder. Riktig sommarvärme med 30 grader i skuggan. Njöt av vädret utomhus mest hela dagarna, placerad i solstolen med näsan i boken eller så poade jag på i trädgården. Härligt! Idag bjuds det på regnväder, tråkigt. Men det passar alldeles utmärkt att sitta inne och plugga körkortsteori, gäller och nöta och nöta och nöta, så ska jag väl klara av detta med. På torsdag nästa vecka har jag halkbanan.

Näe nu så måste jag ta och sätta fart och plugga innan kvällsmaten ska lagas. Idag blir det våfflor med jordgubbssylt och grädde, mums. Och om det blir uppehåll senare ikväll, tar jag en promenad.

Kram på er.



Köpte mig en kaffelatte på pressbyrån imorse, innan det var dags för körlektion, gott!



Kommentarer
Lotta

Låter som ni hade en kanonhelg :) Vad kul att du fått hoppa in och jobba en hel del! Då är det fullt upp hos er :) Nemen vad roligt att halkan är nästa vecka! Åk lite för mig med den daen hihi. Den är ju så himla rolig.



mums med en kaffelatte innan körlektionen.

Imorgon har vi avslutning i skolan men nästa vecka ska vi slipa på vår c-uppsats ännu mer och på torsdag skall den in. Sedan är det sommar!!! Shohoooo så underbart.



Kram, kram och vill passa på att önska er en trevlig helg Maria :)

2012-05-31 @ 19:42:08
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0