Höstrusk

Godmorgon på er. Fy vilket väder det bjuds på idag, regn och rusk. Skönt och få sitta inomhus i värmen, kika ut och dricka sitt värmande morgonkaffe. Smakar extra gott, då det intas i min nya fina mugg :) Har varit vaken sen kl 6, då Fredrik kom hem ifrån jobbet. Kramkalas och mys :) sen steg jag upp. Hade tänkt mig en promenad, behövligt efter helgens alla onödiga godsaker. Men får snällt stanna inne. Hoppas på bättre väder ikväll. 
 
Blev inget bloggande förra veckan, jobbade alla dagar utom onsdag och då var det körskolan som gällde. Fullt upp med andra ord, hade inte en tanke på att blogga då. Denna vecka ser lugnare ut. Jobb endast på fredag 7:30-12:30. Men har lite annat inplanerat. Imorgon är det som vanligt cirkelgym på kvällen, onsdag äntligen dags för besöket på Majas cafè med Anna och barnen. Har blivit uppskjutet på grund av jobb eller sjukdom, men nu så ska vi åka iväg. Längtar efter Alfred och Viola nu. Torsdag kommer Helena och hennes Albert hit, vi ska bege oss ut i svampskogen, fikakorgen med såklart!
 
Bjuder på lite bilder ifrån veckan som var. Hoppas ni alla haft en mysig helg, det har iallafall jag haft!
 
Skogspromenad. Blev inget cirkelgym träning förra veckan, då jag jobbade kväll. Men dagliga promenader blev det iallafall.
 

Läsning! Så spännade och bra bok. Marie Ljungsteds nyaste. Läs den om ni inte har gjort de.
 

Kaffe ute på bron, i höstsolen :) Var några riktigt fina dagar förra veckan med solsken och varmgrader.
 

Morgonkaffet denna morgon, in min nya mugg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0