party ikväll

Vaknade vid 8:30 imorse, men låg kvar i sängen till efter nio och läste och slöade lite. Klev upp och åt en god frukost framför tv:n. Har även hunnit med en 30 min promenad.

Ikväll blir de party. De ser jag framemot. Men de stora problemet är som vanligt.
Vad ska jag ha på mig?! Ska riva igenom hela garderoben snart och försöka att hitta nått. Men jag har alldeles för mycke kläder, svårt att välja. Hahah! De kanske inte är så bra att ha för mycke kläder?
Funderar på en svart klänning och vita leggings eller svarta byxor och nån topp till. Få se vad de blir då jag är färdig med dykningen i min garderob.
Men de enklaste vore ju om man kunde gå naken.



Kommentarer
Lilla jag..........

Gå naken det låter bra:-D Hoppas att ni får trevligt.

2007-07-28 @ 14:01:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0