Back to work

image73
Smycket jag fick av min faster idag

Midsommarhelgen
har varit alldeles underbar. Mått så bra. Vaknade och mådde jättebra på fredagen så jag sa till mig själv då att ta inte hjärtmedecinen nu direkt på morgonen utan se om du kan klara dig utan. Och jag gjorde de, har mått bra hela helgen, inga extraslag och smårusningar. Mår bra igen, och fatta vad glad jag är. Äntligen efter 3 ½ år med hjärtmedecin och en massa utredningar så är äntligen mitt hjärtfel botat.
Ska ialf träffa min hjärtläkare nu på söndag, han ville de efter de som hände förra lördagen, få se vad han tror varför jag vart sådär förra lördagen och sen mått dåligt hela förra veckan, om de kanske kan bli sådär efter hjärtoperationen, i dont know..?!. Men som de ser ut nu så vart operationen lyckad. Och jag e sååå glad!
Ja åter till midsommarhelgen, som jag tillbringade i stugan me hela familjen, vi hade de jätteroligt!

Fick ett jättefint smycke av min faster idag, ett pilgrims halsband. Läre ringa och tacka henne sen.

Idag var man åter på jobbet igen. Och de har gått bra, men jag insåg guu vilket tråkigt jobb jag har, haha! Nu när man vart borta nästan 2 veckor så inser man de. Visst jag trivs kanonbra med mina arvbetskamrater, men arbetsupgifterna är ganska tråkiga ibland, men så e de väl på alla jobb! Slapp jobba över idag och imorrn och de e jag glad för.

Nä nu ska jag ta och gå en liten promenad sen kolla på film innan man läre krypa till kojs.

Tjingeling..

Pilgrims smycke som skulle passa mig :-)
image74


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0