nytt nytt nytt

Hemma igen från den där hemska matte lektionen, gash va dålig jag är. Haha. Kan inte finnas någon som är så dålig på matte som jag, eller?! Aja bara att kämpa vidare. Ska sätta mig och räkna lite mer snart. Efter lektionen så gick jag in på linneas för att bara titta, jo men visst. Tror ni att jag bara kan titta på kläder? Nej. De vart en lång t-shirt, svart med tryck och så ett par mörk gråa leggings i tjockare material, bra nu då de är vintern.

Sen gick jag in på radio affärn för att kolla efter mp3, eftersom den jag skickade efter från onoff var slut, så då tänkte jag att jag kan lika gärna kolla efter en här hemma, och de gjorde jag och hittade en för skapligt pris, ska hämta den på torsdag, bra de så har man musik att lyssna på, på söndag då man åker ner till Stockholm.
Börjar blir rejält nervös nu inför hjärt operationen på tisdag, men de kommer gå bra, jag har ju gjort samma operation i sommras och den gick bra men var inte alls så trevlig (5 tim) men de ska bli skönt att få de gjort!

Nu åter till matteboken och kaffet. Ska ta en uppfriskande långpromenad me Freja sen.
Förresten bjuder på nåra bilder på henne och min nya sköna tröja. :-)


Hmm undra vem de där kan va?

Jo Freja på sin nya utkiksplats

Freja poserar

image249
Moi me nya tröjan



Kommentarer
cilla

fin tröja :)

2007-11-06 @ 13:48:21
URL: http://chessel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0