Utmanad

Är utmanad av en utav mina vänner här i bloggvärlden  Emma. Såhär går utmaningen till:

Reglerna är:
· Skriv vem som har utmanat dig.
· Skriv ner 6 stycken saker som gör dig lycklig.
· Publicera reglerna och utmana 5 stycken.
· Lämna en kommentar till de som du har utmanat och låt de veta att de har blivit utmanade.


6 saker som gör mig lycklig:
Min familj är väldigt viktig för mig. Likaså min underbara lilla charmiga tax Freja, du kom in i mitt liv i rätt tid. Vännerna vad vore jag utan er?! Nått som ligger mig varmt om hjärtat är att fotografera och få vara ute i naturen.
Kärlek
gör mig väldigt lycklig :-) Att få vara kär och känna sig alldeles pirrig och glad.

Jag utmanar följande:
Alla som känner för att svara på denna utmaning.

Ute är det iskallt idag, termometern visar -11,4 grader. Det får bli en mysig kväll inomhus med en stor kopp te och tv.




Kommentarer
Lotta

Åh mycket du kom på! Jag håller med. Myskväll inne blir det :)

2008-12-09 @ 16:25:09
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Frida

Var bor du någonstans? Massor av snö och minusgrader... Här är det (såklart) plus och mulet... :/

2008-12-09 @ 21:35:09
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0