längtar till ikea

Är piggare idag, är ialf på benen. 2 dagar där man varit helt däckad får räcka, bra med vila. Idag har jag bara huvudvärk och hostar. Inte lika snorig längre, tack och lov att denna förkylning blir kort. Ska snart iväg till frissan och bli fin i håret igen, permanent. Vilket är så bra för mitt hår, annars har jag miljoner virvlar så de går inte göra nått åt håret. Så lockar är perfekt. Nu har lockarna växt ut, så nu ser man förjävlig ut i håret, så de ska bli så skönt att bli fin i håret igen. Fick ju presentkort på ikea i julklapp av Jonte och Malin, så nu har jag skrivit ner en lista på saker jag ska köpa, så nu längtar man tills man får fara dit och shoppa loss. Här är saker jag ska ha, och sen kommer de säkert hamna en massa annat smått och gott i vagnen som man inte hade planerat att köpa

     
     
   
 

Nu ska jag ta och äta lite lunch sen ta en alvedon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0