off we go

Gasch vad trött jag är idag, sov till kl 8:45, kändes som man hade sovit typ 2 tim bara inatt, kändes som man hade ett gruslass i ögonen, kroppen var som bly och mensvärk. Kan de bli sämre?! Hata. Men men jag tog mig upp, knäppte på kaffebryggaren, gick ut med Freja. Skönt med friskluft. Gjorde sen iordning frukost vilket bestod av yoghurt, macka med ost och gurka, apelsinklyftor och så en stor kopp kaffe. Sen så var jag piggare, förutom den där j*vla mensvärken, vaffö ska vi kvinnor stå ut med så mycke smärta?! Orättvist. Har nu suttit och kollat i en massa vårkataloger och man blir ju sjuk av längtan till våren. Jag tycker att januari är den värsta vintermånaderna av alla, blir alltid lika deppig och hängig i januari. Man försöker tvinga fram ett leende på läpparna och tänka positivt men allt känns så falsk. Så nu tycker jag våren får komma.

Nu blir de ialf träning, kanske man känner sig lite gladare och piggare sen då. Har bytt om till träningskläder och tagit mp3spelaren, ska snart iväg. Känns bra faktiskt, man har ju som sagt varit i den där choklad asken allt för många gånger i jul och nallat, och inte tala om all god mat som man ätit. Så nu gäller de. Off w go.

Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0