..och så spotta han ut snusen...

...Och sa min sköna får jag lov? Har fått denna låten på hjärnan idag, hörde den en gång på radion på jobbet imorse och sen var den fast :-) Nynnat och sjungit på den hela eftermiddagen när jag kom hem. Kan liksom inte sluta, haha! Få se om det är samma visa imorgon eller de kanske är nått annat då som fastnat.

Värmen är åter här igen, och jag hoppas att den är här för att stanna. Underbart varmt och härligt ute idag, har tillbringat min kväll på balkongen i solsotolen med bra läsning och lite kaffe. Framåt 19 tiden kom jag på att jag inte ätit något sen lunchen på jobbet, så det fick bli en tallrik med hallonkräm och 2 st fullkorns skorpor, mumsigt gott!

Nu ska det bli ett dopp i det blå med Freja. Får se om jag doppar mer än tårna denna gången, det lockar ganska rejält att få slänga sig ut i vattnet nu. Men jag vet att jag är en sådan badkruka :-) Få se hur det blir..


...han tog av sig sin kavaj och sparka av sig båda skorna.. tralal lallala lallalall lllaalllaaaa....



Kommentarer
emma

vill önska en härlig helg ;)

2008-07-04 @ 18:43:35
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0