vad är detta nu då?!

Vad vaknar man till idag då må tro? Jo om inte snöväder, och det är inte lite det snöar heller. Fick en chock då man tittade ut genom fönstret imorse vid 07:00 tiden, snö! Nej inte nu. Vart tog den gröna gräsmattan vägen som så fint var framme, vart tog dom bara vägarna vägen, solen, värmen, fåglarnas kvitter och alla vårtecken? Poff sa de och så var dom borta *stor suck*, vädret svänger fort, i förgår kunde man gå i gympaskor. Aja, bara att ta dagen som den kommer. Våren är väl på väg snart ialf. Vi vet alla att sånna här bakslag alltid kommer då man inte vill ha dom. Hoppas på fint väder i påsk och att man är frisk är fortf snorig och hostar på nätterna och idag kom hesheten, så nu är jag hes oxå.

Nu ska jag värma mig en kopp te och sätta mig och kolla på solresor :-) Man kanske ska fundera på att följa med F och N med familj till Thailand i juni. Hmm...

image540





Kommentarer
Camilla

såg ut så där hos mig igår med.. men idag skiner solen!

2008-03-18 @ 13:06:25
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0