Torra händer?!

På jobbet tvättar och spritar man händerna väldigt mycket på en dag, och detta resulterar i att man får torra händer. Men jag har hittat lösningen på de, en ny handcreme från oriflame. Jag tycker den funkar jättebra och ett stort plus är den underbara doften. Har ni torra händer och vill ha en bra handcreme till bra pris, ja köp denna.



Nu ska jag vila en liten stund, var uppe kl 06:20 imorse. Följde med pappa till Monicas hus. Han fixade med köket och jag putsade alla fönster och målade lite hyllor. 6 ½ tim de känns på ryggen. Vila, sen klippa gräset åt pappa. Vill hjälpa han med det, för han har så mycket annat att göra ialf. Och jag tycker att det går bra att klippa, är ju fint väder. Och så kan man ta med sig mp3 så har man lite musik. Allt blir lättare med musik :-)


Bild och text lånad från Oriflame.




Kommentarer
Sofie

Oj, vad du har hållt igång! Kan förstå att det känns idag.



Tack för tipset på handkrämen! Tvättar och spritar händer jag med flera gånger om dagen på jobbet och märker att händerna tar mycket stryk av det... blir alldeles fnasiga!



Kram!

Sofie

2008-05-26 @ 16:26:52
URL: http://syssla.blogg.se/
Mickan

Visst blir man torr!? Usch. Handkräm är ett måste i min handväska och på nattduksbordet!

2008-05-27 @ 11:19:03
URL: http://angel-like.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0