Utmaning

Besökte Sofies blogg imorse och såg denna utmaning, jag hänger på.


Klädbutik - Vero Moda, HM, Ginatricot, MQ

Inredningsbutik - Stora favoriten är såklart Ikea, sen tycker jag att Åhlens har mycket att bjuda på, och så tycker jag om butiker som har cult design :-) En sådan som finns här där jag bor kan du hitta här

Godis - Är ingen godismänniska men blir det godis så är det choklad

Stad - Stockholm en sådan vacker stad, dit går flyttlastet nån dag

Dryck - Vatten eller ramlösa med nån god smak

Musik - Oj, ja jag lyssnar nog faktiskt på det mesta. Lyssnar mycket på P3. Man kan nog kalla mig för allätare i musikväg. För jag stampar takten till det mesta. På min Ipod är det mycket blandat

TV-serie - Sjukhuset (såklart) :-) sen gillar jag olika inredningsprogram och underhållnings program så som så ska de låta, och deckarserier är oxå bra

Film - Jag tittar helst på komedier och romantiska komedier, men är väldig förtjust i Wallander och Beckfilmerna

Träning - Jag är på promenader med min lilla tax Freja varje dag, går på vattengympa och så tränar jag hemma efter en tränings video men ska köpa ett träningskort på Rehab vi har här där jag bor. Dom har ett sådant fint gym och ett lungt ställe fast det är träningslokal, och blandade åldrar

Bakverk - Jag älskar att baka, allt från småkakor, mjuka kakor, tårtor, pajer och matbröd

Kaffe - Självklart måste man ha kaffe. Och då med en skvätt mjölk i. Mums!

Ledig idag, skönt. Ute regnar det till och från, tråkigt väder idag oxå. Sitter här och väntar på att första tvättmaskinen ska bli klar. Avnjuter morgonkaffet nu. Fast man varit vaken en stund, vart det inte kaffe förräns nu. Gott! Mer som ska göras denna dag är att dammsuga av lite, Freja släpar in så hemskt mycket grus nu (pedantiska Mia *ler*) sen ska jag gå bort till pappa och måla klart hyllan som ska få sin plats i köket och ikväll är det 11 årskalas som gäller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0