Glad påsk!

Då var påsken här igen och idag bjuds det på dimma ute men varmt väder. Igår kväll regnade det som bara den. Vi hoppas att solen kommer titta fram och förgylla hela våran påskhelg.

Sitter här i morgonrock, nyduschad och med en kopp kaffe, halsen har blivit bättre, tar noskapin åt rethostan så nu kan man sova en hel natt.

Freja och Ebba har gått och lagt sig igen efter morgonens lekstund, Ebba som fortfarande är en valp har mer energi än Freja och funderar varför vi just nu skulle ta en paus i leken, men insåg även hon att det var skönt att få vila ett tag :) Hennes matte och husse Lotta och Simon flyger till New York idag, så då erbjöd jag mig att få passa Ebba i en vecka. Hon och Freja funkar så bra tillsammans.

Nu väntar en god frukost och sedan tar vi vårat bagage och tar bilen till vår stuga för att fira påsken där med hela familjen! Så jag önskar nu er alla en riktigt trevlig och mysig påsk!





Kommentarer
Lotta

ah vad mysigt, och gud vad roligt att de fungerar sa bra tillsammans! :) Jag tanker mycket pa er hihi harifran. Hoppas ni haft en supertrevlig pask allihopa! Och fint vader! :) Nu skall vi ta en promenad till central park. Vi hores och synes Maria, och tack snalla du! :D

2009-04-12 @ 13:48:27
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0