Godmorgon

Måndagmorgon och ny vecka igen. Snart slut på januarimånad, vad fort det gått. Tycker inte det var länge sedan man skålade in det nya året. Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och ser på nyhetsmorgon i sällskap med en bortskämd hund nere vid fötterna ( vilket gav ifrån sig en stor suck, då jag skrev detta, kan hon läsa tankar, haha) Ska snart gå ut i det otroligt vackra vinterväder vi fått igen, hjälp vad snö det är ute nu. Ska ta med kameran senare idag så ska ni få se.
Sen väntar en god frukost och en dusch. Kl 10 kommer Lotta och Ebba hit, vi ska plugga matte för imorgon gäller det, då ska jag ha prov. Nervöst.

Annars så kanske inläggen kommer vara lite glesa denna vecka. Min yngsta bror som bor i Stockholm kom hem igår, för att stanna hela veckan. Han och pappa ska jaga. Så jag kommer att tillbringa mycket tid hos pappa och umgås med dom. Imorgonkväll ska vi vara med på pappas matlagningskurs, det ska bli skoj. Laga mat med gubbarna =)  Men jag kommer nog titta in med en uppdatering i mitten av veckan.

Ha en bra vecka allihop!



Kommentarer
Lotta

Vad roligt att din bror kommer upp och hälsar på ll dig såpas länge :) Kul! All lycka till till dig imorgon! Jag håller tummar och Ebba och Freja håller tassar :) Ses imorgon! Ha en trevlig fortsatt dag! Tack för fikat förut och den trevliga stunden hihi.

2009-01-26 @ 15:07:03
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0