Lite ny sommarläsning!

I förrgår surfade jag in på adlibris och skulle "bara" kolla läget, om det fanns några intressanta böcker och när jag varit inne på sidan ett tag så helt plötsligt låg det tre st pocketböcker i kassan. Hmm.. hur hamnade dom där om jag "bara" skulle titta runt lite *ler lite oskyldigt* Ialf så kom paketet med böckerna på posten idag. Efter långpromenaden med Freja imorse så gick vi raka vägen till brevlådan för att hämta posten, och där låg paketet. Roligt att det var paket och inte bara tråkiga räkningar som dimper ner i brevlådan :)

Igår kväll då jag kom hem från jobbet läste jag klart boken "Äcklig" så det passade alldeles utmärkt att dom nya böckerna kom idag, men nu till den stora frågan. Vilken ska jag börja läsa..?! Får nog köra icke picke pö....




Nu läre jag ta och laga lite mat, duscha och sedan åka till jobbet vid 15 tiden. Jobbar även ikväll ett kort pass.
15:30-21:30. Imorgon och på torsdag är jag ledig och då ska jag hinna med ett besök på stan, och till synsam för undersökning och nya linser, baka, tvätta...


Kommentarer
HOBBYFOTOGRAF ERICA PETTERSSON

Hej och tack för din fina kommentar i min blogg :D



Svar: Jag har också en Canon EOS 400D.

2009-07-08 @ 10:31:41
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
→ F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

Åh, kul och läsa :)



Kram ♥

2009-07-08 @ 12:38:43
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0