En doft av kaffe

Har en ljuslykta på köksbordet med ett doftljus i, men när jag fick denna fina lykta av en nära vän till mig i present så var det även fyllt med kaffebönor och doften som kom då man tände ljuset var ljuvlig. En svag doft av kaffe och doftljus. Har tänkt länge att jag ska köpa fler kaffebönor och fylla den med igen, men det har liksom bara blivit en tanke och inget mer, har helt enkelt glömt bort. Men idag då jag var och handlade så gick jag förbi kaffehyllan och jag kom ihåg bönorna :) Nu står den åter där på köksbordet, fylld med kaffebönor och doftljus och väntar på att få sprida sin underbara doft...






Kommentarer
Livet i byn

Kan nästan känna doften ändå hit till oss!



~Livet i byn

2009-05-15 @ 12:11:47
URL: http://livetibyn.blogg.se/
lotta

Åh mums mums mums! :) Hoppas du och Freja har en trevlig dag i Viksjöfors! Alla hälsar :)

2009-05-15 @ 14:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0